Alla inlägg den 18 juni 2011

Av fixahus - 18 juni 2011 02:24

Är så trött efter ännu en veckas hårt slit. Vet inte riktigt vad det beror på men jag känner mig verkligen orkeslös. Visst jag jobbar hårt, tränar och försöker fixa huset så gott det går men jag känner mig nästan sjukt.


För ett par månader sedan gick jag och frugan helt över till vegetarisk-kosthållning, omedelbart kände jag hur min hälsa blev bättre. Ett exempel på detta är att jag kunnat spring mycket längre och fortare utan att bli helt utpumpad, något som jag aldrig ens kunde drömma om tidigare.


Tyvärr känner jag mig nu väldigt seg och saknar ork. Börjar tro att jag inte får i mig tillräckligt med vitaminer och mineraler. Vitaminerna är ju nödvändiga för att vi ska må bra. Får väl helt enkelt bli att köpa någon burk med multivitamin, finns ju mängder av återförsäljare på nätet.


Frågan är bara vilka man skall satsa på. Köpte multivitaminer från någon skum hälsobutik i Solna för ett par år sedan, de smakade tonfisk de vill man ju helst inte. Får hoppas att jag är mer lyckosam denna gång!

 

Skapa flashcards