Alla inlägg den 23 juni 2011

Av fixahus - 23 juni 2011 10:50

Hej, nu är det snart midsommar och det har blivit dags att ställa till med fest! Det blir jag om min familj samt två par och deras fyra små. Skall bli trevligt att samlas kring ett dukat bord och bara äta, umgås och ha trevlig. Tänkte dessutom skippa sillen och köra grillning iställe, lite traditonsbrott men så mycket godare. 


Men nu till saken, vi har ett utomhusbord gjort i aintwood (ett väldigt hållbart plast-material för dig som inte redan visste det). Grejen är att alla inte får plats vid detta, hur löser man detta bäst? Min spontana tanke är att sätta barnen vid ett bord och vi vuxna vid det andra. Det jobba är bara att två av barnen är väldigit mammiga just nu och den ena behöver dessutom hjälp att äta. Kanske är det lämpligare att placera de båda borden intill varandra. Jag får ta mig en funderare och se hur borden placeras bäst.

Av fixahus - 23 juni 2011 10:45

Tapeter eller väggpapper som det ibland kallas, använder vi för att klä,isolera och skydda hemmets väggar. Handeln med tapeter på nätet är enorm, väldigt många väljer idag att köpa denna vara på internet. Men att  köpa tapeter på nätet är lite av en plåga, marknaden är svår att överblicka och affärerna dyra.


Nu kan jag glatt meddela att det finns en ny sida som hjälper dig handla just denna produkt via internet. Tapeter online heter sidan, där hittar du mängder av fakta, information och bra köptips. Innan du köper tapeter från någon dyr affär på stan, rekommenderar jag dig att ta en titt på sidan.

Ovido - Quiz & Flashcards