Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av fixahus - 19 augusti 2011 16:04

Hej, nu är det väldigt länge sedan jag bloggade någpt! Har varit en hel del arbete, har målat och lagt golv. Sen har gjort några nya smycken, men inte fotograferat dem ännu, men det kommer:)


Tanken är att jag skall börja sälja mina smycken online, hoppas det går bra.Igår var jag och min mamma först och åta frukost hos mormor och morfar, alltid trevligt, Sen gick vi till centrum för att handla lite och vet vad vi hittade?

Vi hittade världens häftigaste guldsmycken! Det är egentligen inget vanligt smycke utan en klocka från en otroligt exklusiv urtillverkare nämligen Patek Philippe som tillverkar enormt lyxiga klockor. Tyvärr har jag inte så mycket pengar på fickan att jag kan köpa mig en sådan klocka. Hade jag haft de summor som krävs för att köpa ett Patek Philippe ur så lovar jag hade jag ändå inte hade köpt en sådan klocka. Fast lite häftig var den allt. Ta hand om er!

Ovido - Quiz & Flashcards