Alla inlägg den 7 december 2011

Av fixahus - 7 december 2011 18:04

Det verkar som om vintern så "äntligen" har kommit hit till oss och vi har blivit välsignade med både forst och kyla. Anar ni en viss ironi? Visst, men faktum är att vinter inte bara för med sig dåliga och tråkiga saker, jag kan exempelvis åter bära min älskad fjällräven jacka utan att behöva svettas ihjäl. Likså slipper jag oroa mig för veckans återkommande löptur, det är nu fullt legitimt att skippa löpningen och skylla på det kalla vädret. 


En annan grej som gör mig glad inombords är att jag snart får chans att åka iväg på skidsemester igen! Förra året var vi i Österrike och härjade i år blir det kanske inrikes, ännu ej bestämt. Oavsett så är det dags att börja leta runt på nätet efter lite alternativ.


Har börjat lite i felända kan man säga, genom att söka efter skidglasögon & goggles. Kanske inte prioritet nummer ett om man säger så, men det är bra mycket roligare att leta skidutstyrsel än att kolla bokningar. Dessutom måste jag ju ändå köpa mina nya skidglasögon någon gång, så varför inte göra de nu :-)



Ovido - Quiz & Flashcards