Alla inlägg den 20 januari 2012

Av fixahus - 20 januari 2012 11:30

Idag har jag planerat in en heldag med studier, tvätt och diverse småarbeten. Dagen har dock börjat lite segt och nu har klockan redan hunnit bli 11:30. Det är hög tid för mig att komma igång med det som skall göras idag. Steg  1 är att duscha och se till så att jag luktar fräscht och gott! Sen hade jag tänkt sätta ett par masikner med tvätt. Har verkligen inga rena kläder alls kvar. Efter de har jag planerat in att gå och hämta den vinterjacka jag köpte på rea från Nelly.


Ska bli kul och se hur den sitter och passar. Mina tidigare erfarenhet av att köpa kläder online har  varit av varierande slag. Ett par gånger har det varit fullkomliga lyckoträffar andra gånger har jag fått hem kläder som jag inte trodde fanns. Men den här gången blir jag nog nöjd, och skulle jag inte bli det betalade jag ju trots allt bara 300kr för jackan!


I paketet skall även en tank-topp finnas, tänkte använda den när jag börjar gymma (se till och gör det då!). Blir galet intressant och se hur den sitter på min något otränade kropp.


Vi hörs!




Skapa flashcards