Alla inlägg den 23 januari 2012

Av fixahus - 23 januari 2012 11:22

Varje dag innebär sina egna bestyr och saker att tänka på. Mycket behöver fixas så att livet fungerar som det skall. Ibland kan jag tycka det känns som om det är lite för mycket att greppa på en och samma gång. Kan bli fullständigt matt av alla de krav som jag ställer på mig själv varje dag. Vi dessa tillfällen brukar jag försöka trösta mig med att det det börjar en nya dag i morgon också och dagen därpå osv.


Idag har jag inte börjat med det jag vill och behöver göra ännu. Istället har jag slösurfat en massa. Tänkte fösöka ta mig samman och komma igång med det som jag behöver göra nu istället för att hålla på som jag gör nu. Så det är dags att avsluta detta inlägg och konstatera att allting blir inte alltid som man tänkt sig.



Skapa flashcards