Alla inlägg under januari 2012

Av fixahus - 5 januari 2012 11:50

Snart så smäller det! Då kommer filmen jag längtat efter så länge. Efter att ha återupplevt de tre första delarna i filmserien Underworld är jag mer än redo för del fyra. Det ryktas att Underworld - Awakening ska vara riktigt fet actionrull. Skulle inte bli förvånnad om detta blir den bästa av alla delarna. Vet inte om det kommer komma fler delar sen eller om det månne är den sista.


5 anledningar att älska Underworld filmerna

Här är mina fem främsta anledningar till att tycka om filmserien Underworld:


  • Kate Beckinsale
  • Vampyrer och varulvar fightas i hd-upplösning!
  • 1000% action
  • Popcorn och cola!
  • Fredagskvällen är rädda.

Här ett gäng andra filmtips som jag vill dela med mig av: Hobbit, Wolverine 2, the Avengers och Wrath of the Titans. Massor med grymma filmer att vänta under 2012 med andra ord. Vilka filmer längtar, trängtar och väntar du efter?


Av fixahus - 3 januari 2012 11:12

Jag tycker det är helt otroligt att det redan har blivit 2012! Det känns som om 2011 började precis och nu är det alltså som så att det redan är nytt år. Personligen hade jag inte klagat på om fjolåret hade fortsatt ett tag till. Har mycket jobb och grejor som skulle göras under 2011, som inte blivit gjorda. Det är så det känns som om man hela tiden halkar efter lite mer, listan med "saker att göra" blir allt längre.


Härligt med nytt år

Men det är inte bara dåligt med ett nytt år. Varje årskifte innebär nya möjligheter och fler spännande utmaningar. Exempelvis kommer jag under 2012 att byta arbete och testa på ett, för mig, helt nytt yrke. Något annat som vi alla kan se framemot är EM 2012 och en ny upplaga av melodifestivalen. Ja, det finns mycket trevligt att blicka framåt mot!


Vi Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards