Alla inlägg den 24 november 2012

Av fixahus - 24 november 2012 11:19

Hallå på er kära vänner! Var ute på stan igår och det känns verkligen i luften att Julen är nära. Inte nog med att många butiker har pyntat och julskyltat, var inne i en klädaffär där de bjöd på pepparkaka och glögg.


Själv har jag precis börjat julhandla. Ännu så länge har jag bara köpt till en av mina kompisar, men har ett par riktigt fina idéer på vad jag skall handla till några på min lista. En av dessa julklappar är en kockkniv, men inte vilken kockkniv som helst utan en sushikniv. Den skall jag ge till, hmmf (man vet aldrig vem som läser).


Sen har jag givetvis ett par andra som jag inte har någon aning om vad jag skall ge. Min lillasyster t.ex helt omöjligt att vet vad hon vill ha. Har sökt runt lite på nätet efter tips på presenter till henne och hittade bland annat sidan www.julklappstips.nu där det finns ett par bra tips, men får ruva lite till på just den klappen.

Ovido - Quiz & Flashcards