Alla inlägg den 15 december 2012

Av fixahus - 15 december 2012 22:21

Idag lyckades jag undvika att dra min ekonomi i sank. Spelade på Betsson och förlorade en massa pengar. Kom in gamla mönster och spelade men större och större summor. Det hela slutade med att jag förde över de sista på bankkontot och la allt på rött i rouletten. Jag vann! Snacka om tur. Men tror ni jag var nöjd och tog ut mina pengar? Nej då.


Om jag hade tagit ut pengarna efter vinsten, hade jag ändå gått back nästan 2000 kr. Istället valde jag att spela vidare. Först körde jag poker, tänkte att där kan jag nog vinna en del pengar. Gick så där spelade upp mig ett par hundra. Men efter någon timme bestämde jag mig för att köra roulette igen. La 200 Euro på rött. Som tur är vann jag igen. 


Nu hoppas jag att det är slut på denna galenskap. Är väl medveten om att jag hade kunnde ha varit totalt utblottad pengamässigt just nu. I dodge a bullet.

Ovido - Quiz & Flashcards