Alla inlägg den 22 maj 2013

Av fixahus - 22 maj 2013 20:58

Har haft den här bloggen ett bra tag, men har på senaste tiden inte haft tillräckligt med tid för att uppdatera sidan. Väldigt mycket annat som krävt min uppmärksamhet helt enkelt. Nu tänker jag försöka se till att skriva här lite mer frekvent, men skulle också gärna göra lite länkbyten med trevliga människor då min länklista är helt tom just nu.


Om du har bloggat ett par år precis som jag har eller låt säga ett år i varje fall, är du välkommen att höra av dig. Sen får vi se om vi kan komma överens om ett byte.  


Eftersom jag har lite svårt att hålla fokus upp och hålla igång mitt bloggande funderar jag på att försöka nischa in mig lite mer. Kanske bara skriva om mina renoveringsprojekt och sånt. Skall snart måla om ett antal väggar och bland annat måla om ett epoxy-golv med platsmassa vilket kommer bli intressant. Har nämligen aldrig gjort något liknande.


Men som sagt hör av er!


Ting!

Skapa flashcards