Alla inlägg den 31 juli 2013

Av fixahus - 31 juli 2013 14:08

Fick en rolig utmaning idag att skriva om hur mitt drömbadrum skulle se ut.  Självklart antar jag denna utmaning och fantiserar ihop hur det skulle se ut! Detta inlägg är sponsrat av http://www.inr.se.


Eftersom det inte var särskilt länge sedan vårt badrum renoverades, har jag faktiskt tänkt på en del saker som skulle vara riktigt smidiga att ha om budgeten var obegränsad. En sak som jag verkligen ångrar att vi inte satsade på är en duschradio helst skulle den gå över WIFIk och unna köra spotify. Hade även varit trevligt om man kunde surfa direkt i duschen, typ någon form av Ipad-platta fast som tål vatten lite bättre .. ;)


I övrigt är jag väldigt nöjd med hur vi har fått det. I och med att bubbelbadet nu är på plats, är mer eller mindre allt som jag vill att de ska vara. Lite schysta dekorationer på kakelväggarna hade visserligen varit trevligt. Har även funderat på om man inte skulle ha några växter i badrummet, finns det någo anledning till att man sällan ser de?


http://www.badrumsbloggen.com/wp-content/uploads/2011/08/bathroom-with-natural-plants-2-500x520.jpg

Riktigt fint med lite grönt nära badkaret! Tyvärr har vi bara ett mindre fönster i vårt badrum, annars hade jag gärna skapat en egen djungel :)

Ovido - Quiz & Flashcards