Alla inlägg den 22 september 2013

Av fixahus - 22 september 2013 11:07

Tyvärr har jag tagit ytterligare ett återfall. Spelade bort 6000-7000 kr igår på ca 1 h. Inte första gången som jag råkat ut för detta tyvärr. Har sedan länge insett att jag inte kan handskas med spel. Jag kan visserligen börja kontrollerat och spela upp mig en bit, men sen plötsligt tappar jag fullständigt kontrollen och alla pengar bara försvinner på ett navs.


Nu hade jag tur som inte har speciellt mycket pengar på mitt konto, annars hade säkert mycket mer pengar försvunnit. Samtidigt är det naturligtvis inte kul att spela bort matkassan för resterande delen av månaden.

Tog ett snabbt lån för att överleva månaden ut. Har nu fyllt på skafferiet med mat så att jag kan äta mig mätt. Känns ganska bra och ångesten börjar släppa så sakteliga.

Skapa flashcards