Alla inlägg under mars 2014

Av fixahus - 21 mars 2014 13:44

Varje morgon är jag lika glad att höst/vintermörket nu äntligen är på väg bort och att det faktiskt går att se flera meter framför sig när man skall gå till jobbet. Själv har jag passa på att vara ute så mycket jag kunnat de dagar det varit soligt, vilket gett mig en riktig energikick. Det här med ljus är viktigt, påverkar psyket otroligt mycket!


Bara för att våren är här är det inte fel att se till så att man har riktigt bra belysning hemma också. Skall du köpa nytt kan jag tipsa om Ljustemas led spotlights


Ljustema är en välsorterad näthandlare med fokus på led-lampor. I sortimentet finns allt från mindre inomhusbelysning och spotlights till större ljuskällor för uteplatsen. Komplettera med funktionella strömbrytare och dimrar för ett behagligare ljus. Just nu pågår flera vinterkampanjer där prisvärda produkter reas ut till fantastiska priser.

Själv funderar jag på att skaffa lite mer belysning till hobbyrummet då jag tillbringar väldigt mycket tid där.

Skapa flashcards