Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av fixahus - 28 oktober 2014 19:14

Vet att det är många andra som har det MYCKET värre, men en lite blåsig och mörk höstdag som denna kan man väl få beklaga sig lite ändå?


Min rygg håller nämligen på att ta knäcken på mig, gör så ont hur jag än vrider och vänder på mig. Beror nog inte på mycket annat än att jag varit tvungen att sitta väldigt mycket bokföring det sista. Datorn står inte speciellt bra och när man skriver ut papper och sen skall stoppa in dom i pärmar blir det väldigt märkliga rörelser och överhuvudtagen en ansträngd sittställning.


Har provat med det mesta nu känns det som, har rört på mig, både joggat, gått och cyklat men det blev nästan bara värre. Sen har jag varit på massage (vilket inte direkt hör till min vardagsrutin), det gjorde först väldigt ont sen blev det lite bättre men tyvärr sen tillbaka till ungefär samma läge som innan massagen igen.


Nu har jag (eller tjejen) smetat in hela ryggen, med Tigerbalsam så det bränner en hel del, hehe, men bättre än smärtan. Givetvis har jag även tagit ett par tabletter för att lirda det värsta..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards